מבוסס מיקום
מבוסס מיקום

איך לבחור מכון ספא?

השאלה השכיחה ביותר הנשאלת בקרב האנשים המעוניינים לקבל טיפולי ספא באחד ממכוני הספא בישראל היא איך לבחור מכון ספא איכותי ומקצועי? כזה שלא נרגיש בו מאוימים ומאוכזבים. בשל הסיבה ששוק הספא עדיין לא נפוץ בקרב הקהל הישראלי, איננו יכולים תמיד לקבל המלצות מחברים קרובים כי לא בטוח שתמיד יהיו לנו חברים קרובים שקיבלו טיפולי ספא במכוני ספא בארץ.

לכן, כדי לבחור מכון ספא איכותי ומקצועי, יש לבדוק בין היתר את הדברים הבאים:
 

  • רמת הניקיון בספא – רמת הניקיון באתר הספא היא מאוד מאוד חשובה! סביבה נקייה ומאורגנת ושימוש בבגדי ספא חדשים לכל מטופל, מראים על רמת ניקיון גבוהה וזה אכן יתרון גדול לאותו מכון ספא.

     
  • מי מטפל בנו? חשוב לבדוק מי הם המטפלים שיטפלו בנו בעת שהייתנו במכון הספא. מה הניסיון והרקע שלהם בתחום?

     
  • חשוב לציין שאצל רוב האנשים, טיפולי ספא היא באיזשהו שלב "חדירה לפרטיות". אנחנו לא רגילים שיגעו בגוף שלנו בצורה חופשית וללא בקשה לפני. על כן, מטפלי הספא ומכון הספא עצמו, חייבים לגרום לנו להרגיש בטוחים במכון הספא ולהסביר לנו בדיוק מה אנחנו הולכים לקבל בעת טיפולי הספא וכיצד זה מתבצע בדיוק.

     
  • באינטרנט ישנם המון אתרי אינטרנט אשר מטרתם היא לכלול את כל מועדוני הספא הקיימים בארץ באתר אחד. בדרך כלל אתרים אלו ממליצים ומסקרים את מועדוני הספא, ובאתרים אלו ניתן למצוא גם המלצות של לקוחות ששהו וטופלו באותו מכון ספא.

    גילוי נאות: פורטל מסאז' ישראל הינו פורטל הממליץ גם הוא על מכוני ספא איכותיים ומומלצים.

     
  • אם מצאתם חבילת טיפולי ספא זולה, יש לבדוק למה היא כל כך זולה בהשוואה למחירים הממוצעים בשוק הספא בישראל. אל תמהרו לרכוש חבילות טיפולי ספא זולות אלא אם כן אתם יודעים שאותו מכון ספא שייצא במבצע לטיפולי ספא מוזלים, הוא מכון ספא גדול ומוכר בשוק הספא בישראל.