מבוסס מיקום
מבוסס מיקום

ככל ששוק הספא בישראל גדל, כך מתרבים גם סוגי חבילות הספא המוצעות ע"י מועדוני הספא. ניתן למצוא היום חבילות ספא רבות ומגוונות כך שאם אתם מעוניינים להתפנק במכון ספא, תהיו בטוחים שיש חבילת טיפולים שמתאימה בדיוק לכם! גם אם אתם יכולים ללכת למכון ספא רק בערב או רק בצהריים וגם אם אתם אוהבים רק עיסויים או רק שמנים ופינוקים – יש חבילה שמתאימה לכם!

אם טיילתם בין דפי אתר פורטל מסאז' ישראל, וודאי שמתם לב שיש המון מכוני ספא בארץ וכולם מציעים את השרותים שלהם, כדי שלכם יהיה כיף וכדי שאתם תתענגו ותתפנקו לכם בעלויות סבירות והגיוניות. 

איך תדעו באיזו חבילה לבחור? איך תדעו באיזה מכון ספא לבחור?

ראשית, ההמלצה הכי טובה שלנו לגבי בחירת מכון ספא היא לשאול את הקרובים שלכם. אם יש לכם קרובים שהיו במכון ספא ונהנו ממנו, לכו גם אתם לשם ובידקו האם הוא מתאים גם לכם והאם הוא מתאים גם לדרך שבה אתם אוהבים שיפנקו וטיפלו בכם.

שנית, אם אתם אנשים פתוחים ואוהבים לקבל המלצות מאנשים בעלי ניסיון, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ואנו נקשר אתכם לכ-3 מכוני ספא מומלצים על ידנו ואתם תבחרו לבד באיזה מכון ספא לבחור על פי הדרישות שלכם. 

כאמור, סוגי חבילות הספא שניתן למצוא במכוני ספא הינן רבות ומגוונות. להלן פירוט של חבילת ספא מרכזית ונפוצה אצל רוב מכוני הספא בישראל:

חבילת טיפולי ספא זוגית

  • עיסוי קלאסי (40 דקות).
  • עיסוי משלים - כפות רגליים או קרקפת ופנים (15 דקות).
  • אמבט שמנים בחדר פרטי + 2 כוסות יין ומוזיקה רומנטית (30 דקות)
  • מלתחות ולוקרים לשמירת חפצים - תוכלו להתקלח בפרטיות ולשמור חפצים בלוקר אישי עם מנעול.
  • שתייה קלה, שתייה חמה, שתייה טבעית וכיבוד קל חופשי.
  • תוספות אפשריות: ארוחה זוגית בשרית או חלבית (בהתאם לשעת היום), חדר אירוח פרטי שלכם למשך כשעתיים הכולל עיצוב מפואר עם נרות וריחות משגעים, בקבוק יין ופירות, שהייה בג'קוזי ביחד עם בן\בת הזוג וגם בסאוונה, שחייה בבריכת שחייה (לא נפוץ בכל אתרי הספא בישראל).


לקבלת הצעות עבור חבילת טיפולי ספא, אנא התקשרו: 03-6338080