מבוסס מיקום
מבוסס מיקום

ספא, מזרון זוגי ושינה טובה.

יש אירוע מיוחד ואתה לוקח את בת זוגתך לספא, אתם מקבלים סוויטה לכמה שעות שבסוויטה ג'קוזי, עיסויים, מיטה זוגית והכול באווירה רומנטית ובלתי נשכחת.
אתם נחים במיטה ומקווים שהפינוק הזה לא יגמר לעולם.
והוא לא צריך להיגמר! כל עוד תדעו לבחור את המזרון הנכון והבריא לכם!

מזרון הוא חלק מאוד חשוב ממה ששומר על בריאות עמוד השדרה שלנו. בממוצע, אנו מבלים כשליש מחיינו בשכיבה על המיטה, ולכן יש חשיבות מאוד גדולה לאיכות המזרן שנרכוש בשמירה על בריאותנו. אמנם יש מי שמעדיף מזרון מאוד קשה, אחר מעדיף רך ועד אפילו מזרן מים, אך יש גם אינדיקציות לגבי איזה סוג יכול לסייע לנו לשמור על הגב. כששוכבים על מזרון זוגי, צריך לראות שעמוד השדרה נח באופן כמעט טבעי לגמרי, כך הוא שלא "שוקעים" בתוך המזרון ומעקמים את השלד, וגם שהקישחות אינה יתר על המידה, אלא בדיוק מתאימה למבנה שלנו. במקרים בהם שני בני זוג רוכשים יחד מיטה, ישנם מקרים בהם ניתן להרכיב מזרן אחד משני מזרונים בעלי דרגות שקישחות שונה, כך שלא על זה תקום ותיפול הרכישה, או חלילה - הקשר . 

מזרון זוגי – קפיצים
ישנם סוגים רבים שנפוצים כיום, אחד מהם הינו מזרון זוגי עשוי קפיצים. בסוג זה, ככל שמספר הקפיצים גבוה יותר, כך המוצר יחשב איכותי יותר. גם קוטר הקפיצים משפיע על איכות המזרון. היות וכל קפיץ מגיב באופן נפרד למשקל שמונח עליו, זה מסביר מדוע מזרן נחשב איכותי ככל שמספר הקפיצים עולה. בכדי להרגיש את ההבדל באיכויות, נסו כמה מזרונים של אותה חברה, בעלי אותו סוג קפיצים, כשההבדל הוא רק במספרם. ישנם 

מזרון זוגי – עוד סוגים נפוצים
ישנו מגוון גדול מאוד של סוגים לגבי מזרון זוגי, כל אחד והעדפותיו, ובהתאם לתקציב שלו. יש מי שמחפש ראש תכוונן, מי שמוסיף גם רגליים מתכווננות. יש מי ששומר על בריאות הגב בהקפדה וישן רק על מזרן אורטופדי, ויש מי שאוהב מזרוני מים היות והם מרדימים אותו באופן אוטומטי. מזרון זוגי עשוי ספוג גם הוא נחשב למאוד נפוץ עד ליציאת מזרוני קפיצים. זהו סוג זול יחסית, ובעל משקל קל, ויש רבים שמעדיפים סוג זה, במיוחד אם הם נוהגים לעבור דירות באופן תדיר. 

מזרון זוגי – איך בודקים איכות?
בכדי להחשיב מזרון זוגי כאיכותי, עליו להיות בין היתר, עמיד לאורך זמן. כלומר, עליו לשמור על דרגת הקשיחות ועל נוחות במשך כעשר שנים לערך. במידה ומי שישן עליו מרגיש שהוא "שוקע" כמו לתוך בור, המזרן כבר אינו שומר על הקשיחות שלו ואינו שומר על עמוד השדרה יציב ונינוח, וזה הזמן להחליף את המזרן.