מבוסס מיקום
מבוסס מיקום

ספא ליום הולדת


ימי הולדת מהווים עילה מספקת להשקיע ביקירכם ולהפוך את החגיגה שלו למיוחדת במינה. וככזו, רצוי שהיא תהיה כמה שיותר כיפית, נעימה ומלאת ריגוש. ואין וויכוח שאחת המתנות הכי כיפיות שאפשר לקבל היא מתנת ספא ליום הולדת. בין אם זה מבן זוג אוהב, מחברות מפרגנות ובין אם מתנת הספא מההורים, עדיין היא נחשבת לאחת המתנות היותר פופולאריות ומשמחות שאפשר להעניק למבוגר החוגג יום הולדת.
 
במידה ובעל השמחה עדיין לא ביקר בספא, זה הזמן להעניק לו שובר ספא ליום הולדת. אפילו אנשים שאינם שוחרי טיפוח ובריאות, ישמחו לקבל מתנה מהסוג הזה. בכלל, מחקרים הוכיחו כי מתנה עצמית או מתנה ממישהו הקשורה לבילוי, מספקת תחושות אושר וזיכרון הרבה יותר מאשר מתנות חומריות. אך בשביל לא להלאות אתכם בפרטים, הנה מספר סיבות מספיק טובות מדוע ספא ליום הולדת עדיף מכל מתנה אחרת.
 
ראשית, באיזשהו שלב בחיים כל אחד מקבל את הבושם/ חולצה/ תכשיט שלו. ועכשיו מה? לא הגיע הזמן לגוון? ובכן, חדשות רבותיי. אפשר לגוון, ועוד איך. כל מה שנחוץ לחוגג המאושר זה מספר חברים תומכים או לפחות אחד באמת משקיען, קצת זמן ומספיק מוטיבציה בשביל לא לשאול יותר מדי שאלות. השלב הבא הוא לברר בעקיפין האם ישנה אפשרות שפלוני ייגע בגוף שלו/ה לצורך טיפול, ואם כן אז איזה. ישנן חבילות ספא המותאמות לכל כיס ולכל מטרה, וכדאי לכם לתת את הדעת לגבי התקציב בו אתם מוכנים להשקיע.
 
מרכזי ספא רבים וטובים בארץ מציעים ליום הולדת חבילה כוללנית אחת חוויה שרק אפשר לחלום עליה - והפעם גם להגשים: בריאות, יופי, שלווה והמון ריגוש. בספא החוגג ימצא את עצמו טובל בג'קוזי להנאה, עובר טיפול גוף לבחירה ואפילו שבע מארוחה מפנקת. לעתים ישנה האופציה לקשט את מרכז הספא, ותמיד כדאי לברר אם ניתן לקשט בבלונים ונרות את המקום כהפתעה לכבוד בעל יום ההולדת.
 
בהנחה שאתם הם אלו בעלי השמחה, ושיהיה במזל, כיום אפשרי לחגוג יום הולדת בספא בקבוצה יחד עם כל החברים - בספא הסגור רק למענכם. ומפה? שאלה טובה: תוכלו ליהנות מטיפולים, כיבוד חופשי, מוסיקה מרגיעה והמון מצב רוח. כחלק מיום הגדוש בהפתעות, ניתן להזמין סדנאות או הרצאות לשטח הספא, אסטרולוגית, סדנת שוקולד ועוד כיד הדמיון הטובה.
 
אופציה נוספת הקשורה לעולם הספא ויום הולדת - היא פשוט להזמין מעסים מקצועיים עד הבית, ויש כזה דבר, למקום החגיגה. החלטתם להעניק גוון בריאותי ליום הולדת אך עדיין לא מתפשרים על הנוחות של הבית או המקום המוכר לכם? אין בעיה. תוכלו להזמין מראש צוות מעסים אשר יפיגו את המתחים ויכניסו אתכם לאווירה מלאה באנרגיות ומצב רוח טוב.