מבוסס מיקום
מבוסס מיקום

רפואה משלימה - הזמנת טיפולי רפואה משלימה

רפואה משלימה – רפואה משלימה הינה כל רפואה אשר איננה רפואה קונבנציונלית. אחד ההבדלים הגדולים בין רפואה אלטרנטיבית לרפואה קונבנציונלית נעוץ בקשר בין המטפל למטופל. בעוד שברפואה הקונבנציונלית נשמר דיסטנס בין המטפל והמטופל ברפואה האלטרנטיבית הצלחת הטיפול תלויה בקשר ביניהם. אם יהיה ביניהם קשר המבוסס על אמון והבנה הטיפול יצליח. בשנים האחרונות אנחנו עדים לפריחתה של הרפואה המשלימה בישראל. עשרות קורסים וכיתות גדושות הן רק עדות אחת לרנסנס של הרפואה המשלימה שהצליחה תוך זמן קצר לקנות לה אלפי מעריצים ומאמינים בדרך. רפואה משלימה אינה רק טרנד חולף כי אם מודעות שהחלה להתפתח אצלנו בשנים האחרונות. במסגרת מודעות זו אנו שומרים יותר טוב על גופינו ומשתדלים לאכול נכון יותר.


רפאה משלימה - אלטרנטיבית - רפואה אלטרנטיבית היא למעשה כל רפואה שאיננה קונבנציונאלית. הרפואה הקונבנציונאלית היא אותה רפואה שאותה כולנו מכירים. בשנים האחרונות החל להתפתח בישראל גל חדש של רפואה מסוג אחר. הרפואה האלטרנטיבית הגיעה אלינו מכל קצוות תבל והיא מקיפה יבשות, אמונות, ניסיון ושכל ישר. את הציניות והסקפטיות הישראלית החליף הרצון לדעת, להכיר ולהיפתח למשהו קצת שונה. ההתחלה כמו כל ההתחלות לא הייתה קלה אולם ההמשך הפתיע בהצלחתו. כיום אלפי ישראלים כבר התנסו בדרך זו או אחרת ברפאה אלטרנטיבית והמספרים רק גדלים משנה לשנה. הרפואה האלטרנטיבית מתיימרת להיות כזו וכאן גדולתה, היא מתגאה בקשר האדוק בין המטפל והמטופל ואולי בכך טמון סוד הצלחתה. הקרבה הזאת יוצרת תחושה של ביטחון ושל הדדיות ולא מנכרת ומרחיקה כמו למשל ברפואה הקונבנציונאלית.
 
לימודי רפואה משלימה - הלימודים בתחום הרפואה המשלימה הינם מגוונים ועשירים בתוכן. קורסים כמו: שיאצו,נטורופתיה, דיקור, תרופות מרפא,יוגה ועוד מגוון רב של קורסים ונושאים אשר נלמדים רק במסגרת של לימודי רפואה משלימה. בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה בתחום של רפואה משלימה. יותר ויותר סטודנטים פונים ללמוד את התחום הזה מתוך הבנה שלאט אבל בטוח הרפואה המשלימה הופכת למרכזית יותר ויותר בחיינו. לימודי רפואה משלימה נלמדים במספר מרכזים ברחבי הארץ והינם מוכרים ללימודים ככל דבר ועניין. אם אתם רוצים ללכת ללמוד מקצוע מרתק, מעניין ושעדיין לא מיצה את הפוטנציאל הטמון בו,לימודי רפואה משלימה הם המקום בשבילכם.